RSS
Imagine

Spune-mi Pe Care o Preferi??..

26 Noi

poziti

 
15 comentarii

Scris de pe Noiembrie 26, 2015 în Poze xxx

 

15 responses to “Spune-mi Pe Care o Preferi??..

  1. Fantana

    Decembrie 3, 2015 at 9:10 am

    pe cea mai comoda posibil :))

     
    • Dariuss

      Decembrie 3, 2015 at 12:17 pm

      Si care ar fi cea mai comoda pt tine?…Scroafa mea..:)))

       
      • Fantana

        Decembrie 3, 2015 at 2:13 pm

        hm… depinde. daca sunt dupa o gustare, pe spate sau pe o parte. si eventual cu o gustarica langa mine, just in case :)))

         
  2. Fantana

    Decembrie 4, 2015 at 2:19 pm

    care e favorita ta

     
    • Dariuss

      Decembrie 4, 2015 at 4:46 pm

      sunt mai multe..dar pe 23 o ador

       
      • Fantana

        Decembrie 4, 2015 at 5:21 pm

        aha…

         
      • Dariuss

        Decembrie 4, 2015 at 7:22 pm

        Dar cu minte tu cand te futi sincer…Sa te pun cu capu in troc si sa te indes pe la spate cu bucati de pula pana te pisi pe tine? ..Scroafa mica nesatuaa

         
      • Fantana

        Decembrie 4, 2015 at 8:03 pm

        :))) ce-ai mai mancat in ultima vreme

         
      • Dariuss

        Decembrie 4, 2015 at 8:29 pm

        lasa mancarea….zi cand iti dau eu sa te indop ca pe scoafa ca vine craciunu…si vreau sa te fut rau..sa ma ti minte

         
      • Fantana

        Decembrie 4, 2015 at 8:40 pm

        :)) sa stii ca mi-a mai spus unul pe blog sa ma pun serios pe ingrasat, ca vine craciunul nu erai tot tu cumva?

         
      • Dariuss

        Decembrie 4, 2015 at 8:41 pm

        Nu

         
      • Fantana

        Decembrie 4, 2015 at 8:41 pm

        in plus, nu-mi prea arde de futut… borhot, borhot, borhot!!

         
      • Dariuss

        Decembrie 4, 2015 at 8:42 pm

        Tu spune-mi ne futem si noi sau nu lasa vrajala

         
      • Fantana

        Decembrie 4, 2015 at 9:02 pm

        haha, nu :)) tu chiar nu ai alteva nimic sa-mi spui, sa discutam?😦 asta-i singurul lucru?! patetic…

         
  3. Pizduța

    Decembrie 26, 2015 at 9:20 pm

    49 e tare :))

     

Lasă un răspuns

 
