RSS

Earned It (Fifty Shades Of Grey)

08 Iun

 
16 comentarii

Scris de pe Iunie 8, 2015 în Videoclipuri De Suflet

 

16 responses to “Earned It (Fifty Shades Of Grey)

  1. Fantana

    Iunie 9, 2015 at 5:43 pm

    nu mi-a placut filmul asta… tie?

     
  2. Fantana

    Iunie 9, 2015 at 5:57 pm

    huh, ca sa vezi… am si comentat! dap, mi l-am sters complet din minte, nu-i de mirare…

     
    • Dariuss

      Iunie 9, 2015 at 5:59 pm

      pai vezi

       
      • Fantana

        Iunie 9, 2015 at 6:02 pm

        mda… pe de alta parte a avut succes, a facut o movila de bani

         
  3. Dariuss

    Iunie 9, 2015 at 6:04 pm

    ce vrei acum…la ce reclama a avut…si cartea si filmul la ce te asteptai

     
  4. Fantana

    Iunie 9, 2015 at 6:04 pm

    eu una de multe ori mi-as dori sa pot scrie la modul asta… si uite asa, sa fac si eu un munte de bani :)))

     
  5. Dariuss

    Iunie 9, 2015 at 6:06 pm

    Eu vreau sa gasesc pe cineva sa-mi corecteze toate povestirile…din puct de vedere gramatical

     
    • Fantana

      Iunie 10, 2015 at 10:44 am

      vrei sa le publici?

       
      • Fantana

        Iunie 10, 2015 at 10:45 am

        ce intrebare tampita am mai pus si eu:/ cred ca un text trebuie scris corect, indiferent ca e pe blog sau intr-o carte, indiferent ca e erotic sau politic sau altceva.

         
      • Dariuss

        Iunie 10, 2015 at 10:54 am

        Asa este..

         
      • Dariuss

        Iunie 10, 2015 at 10:53 am

        Poate pe viitor o fac si pe asta cine stie…Chiar daca nu… Vreau sa le am scrise corect gramatical

         
  6. Fantana

    Iunie 10, 2015 at 10:56 am

    inteleg. si eu ma chinui sa fac acelasi lucru – incluse aici diacriticele.

     
  7. Fantana

    Iunie 12, 2015 at 10:50 am

    stateam si ma gandeam ca la cat urasc eu caldura, de fiecare data cand citesc „fierbinti” in numele blogului ma stramb :)))

     

Lasă un răspuns

 
