RSS

Ganduri In Noapte

25 Mai

644109_477487065625299_38247695_nIncă încerc să-mi dau seama de ce durează atât de mult să te dau uitării, să mă desprind de tine, de amintirea zilelelor cu noi şi de ideea că poate o să te întorci…Mă străduiesc, jur, dar inima mea e proastă, flămândă, extenuată şi câteodată mă întreb de unde naiba mai are putere să te iubească în halul ăsta.
E ciudat cum trece timpul,de la ultimile atingerile a le tale care inca le mai simt pe pielea fetei cu toate ca ai plecat de mult au rămâs atât de impregnate în suflet si minte…La fel de vii, la fel de calde. Dacă nici asta nu e dragoste, atunci spune-mi tu, Briosa, ce e?
Mă uit de ore bune la ecranul telefonului, la numele tău, simt bubuituri în piept, dar nu pot nici măcar să clipesc…Imi simt mâna amortita e ca si m-as uita la o sticla goală de vin şi tot nu-mi vine sa cred tot ce văd în jurul meu eşti tu, tot ce mă doare eşti tu, toate lucrurile după care tânjesc sunt la tine…Vezi? Sunt amorţit tot din cap până-n picioare şi tu eşti singurul om la care mă gândesc, singura fiinţă care îmi inundă simţurile şi face din mine ce vrea…Cand te-am cunoscut ai redat sufletului culoare l-ai salvat, iar acum lai nimicit iar, probabil ţie ţi se pare corect…Mie mi se pare josnic.
Ceva ma indeamna sa te sun..Dar nu eu, este adrenalina ce-mi pulseaza prin vene cand scriu aceste randuri…Dar nu o fac pentru ca nu as vrea sa regret în următoarea secundă că am făcut-o,.. Pentru ca sigur nu-mi vei răspunde şi o să mă scuteşti de chinul vocii tale care e prea departe de a mea…Si chiar daca o vei face ce ai putea sa-mi mai spui..Să mă calmez?..Sunt calm de zile intregi, de când ai supt tu viaţa din mine…De când mi-ai jurat goală în patul meu că o să-mi fii alături orice-ar fi…Cum ai putut să scoţi din tine cuvinte care n-au nicio legatură cu realitatea?
Bine îmi spunea mie cineva că fiecare dintre noi ţine la cineva la care nu ar trebui. Felicitari, Briosa, tu esti persoana aia!

 
Scrie un comentariu

Scris de pe Mai 25, 2015 în Cuvinte Din Suflet

 

Lasă un răspuns

 
