RSS

Cand Viata Intalneste Dezamagirea

01 Mai

11198713_959674887406512_1673795032_nSă încep cu începutul: şi eu îmi amintesc de cum am iniţiat drumul nostru în doi, de mormanele de lucruri neterminate, dar spre deosebire de tine, eu îmi amintesc şi cele pe care le-am dus la bun sfârşit; îmi amintesc şi de oamenii i-am lăsat \în spate, am trecut peste vorba lor şi nu i-am băgat în seamă, asta doar pentru tine; îmi amintesc de emoţiile pe care le-ai avut atunci când ţi-am recunoscut dragostea ce ţi-o purtam, dar spre deosebire de tine, eu îmi amintesc şi de lacrimile pe care le-am vărsat atunci, în ciuda situaţiei căreia doream să-i supravieţuiesc şi tu nu m-ai ajutat; pot spune că eu nu îmi amintesc de incertitudinea pe care ai avut-o în legătură cu durata relaţiei noastre, pentru că nu mi-ai putut vorbi niciodată deschis, însă eu am fost sigur şi încrezător în relaţia noastră, spre deosebire de tine; îi ştiu pe cei care şi-au dat cu părerea despre mine, încă o fac şi o vor face în continuare pentru că viaţa lor în asta constă, au intervenit între noi şi mi-au atacat personalitatea, dar cine sunt eu să îi judec cum au făcut ei cu mine? Acum sunt convins de ce nu ai înţeles; nu are rost să-ţi mai storci creierii şi să te minţi că încerci să înţelegi, oricum ai tăcut întotdeauna; mă bucur că ai tăcut, dar nu mă bucur că ai tăcut când trebuia să vorbeşti şi viceversa; când tu trăiai cu speranţa că într-o zi acea distanţă ce ne ţinea departe unul de altul, nu va mai fi  eu tânjeam după fericirea împlinirii idealului te a te face pe tine fericita si să înveţi anumite lucruri despre viaţă; şi cum poţi spune că ai crezut în noi şi în iubirea noastră când toate cele de mai sus demonstrează contrariul?
Nu a fost vorba că mi-as fi permis să te îndepărtez de prietena ta cea mai bună, de oamenii dragi alături de care ai crescut şi de toţi cei pe care îi numeai amici sau cunoştinţe,..Ştii bine că majoritatea sau folosit de tine si nu  stiu sa-ti spuna un” La Multi Ani” de ziua ta si te cauta doar cand au nevoie de tine…Şi de oamenii ca ăştia plini de neînsemnătate si fara caracter imi spui ca sunt oamenii pe care ii iubesti si prietenii tai?…Fata mea, tu nu ai avut niciodată un prieteni, crede-mă… Când ţi-am spus că distanţa ne va desparte, ţi-am spus pentru că m-am gândit la noi, la mai bine pentru noi, la dezvoltarea personală a fiecăruia, însă tu ai ales încă o dată monotonia şi cercul închis al vieţii tale. Admiraţia din partea ta nu am simţit-o niciodată, fie că ai vrut, fie că nu; lucruri nu ţi-am ascuns niciodată, mereu am vorbit cu tine, îţi spuneam tot ce am, ce s-a întâmplat pe unde am fost, spre deosebire de tine care abea dacă scoteai un sunet când erai supărată pe o întâmplare din filmele tale. Şi cum poţi afirma că nu am simţit niciodată nimic pentru tine? Scuză-mă că-ţi spun asta, chiar dacă aş vrea să ţi-o spun direct în faţă, o pot face şi aici: Să-ţi fie ruşine! M-aş oprii aici, aşa cum am făcut atunci când ţi-am citit aberaţiile vis a vis de mine din mail si mesajele dupa FB..Dar să continuăm…
Şi cred că într-un final, am avut dreptate: nu vom fi prieteni, nici amici, doar nişte străini cu câteva amintiri comune ce nu ne vor mai lega la un moment dat şi se vor duce uşor pe valul vieţii. Să ştii că am fost conştient de acea ţi-am explicat la început de drum despre ceea ce ne aşteaptă, si ai preferat sa ma dai la o parte din toate planurile pe care le facusem impreuna…Eu am fost conştient ca la asta se va ajunge, dar am ignorant semnele…Să fie clar şi faptul că tu nu eşti omul la care eu am să mă întorc atunci când îmi este dor sau când sunt trist. Păcatul a fost al meu că mi-am dat seama prea târziu despre adevăratul om care eşti. Nici nu aş avea de ce să mă întorc la tine. Tu ai înţeles greşit când ţi-am spus că tu mă legi de casă. Nu mă refeream la faptul că tu eşti casa mea, mai ales în anumite momente ale vieţii mele, ci că eşti una dintre persoanele cele mai apropiate fizic de familia mea. Iar dacă tu zici că nu poţi fi pentru mine ca o carte pe care o deschid doar atunci când îmi aminteşte că am citit cândva un citat, dar pe care nu l-am reţinut, este în regulă; niciodată n-ai vrut să fi…Ce zici de ziua în care am ajuns pentru a doua oara in stare critica cand am chemat salvarea cu mama speriata si inlacrimata…Unde erai? Atunci ai fost lângă acei alţii despre care vorbeşti…Da..Da lângă ei când trebuia să fii lângă mine. Nu te-am alungat niciodată de lângă mine,.Ai plecat, fără să te uiţi în urmă, fără să îţi pese că mă răneşti şi nu ai luptat pentru fericirea noastră. Spun asta bazându-mă pe ultima noastră discutie. Ţi-am oferit deschis suportul meu, umărul meu, prietenia mea, dar le-ai refuzat crezând că dacă ne-am despărţit, s-a terminat totul. Aici ai greşit tu. Şi atunci când am fost trist, supărat, demotivat, ştiu că ai făcut tot posibilul să-mi arăţi că niciodată nu eşte atât de gravă situaţia. Mi-ai tot spus în repetate rânduri că te-am dezamăgit. Situaţia a impus asta şi nu ai tratat-o cum se cuvine. Nu te-am dezamăgit, aşa cum zici tu, ci te-am întărit. Viaţa este dură. Uite, altă lecţie învăţată tot de la mine. Eu am fost conştient cât doi, de iubirea mea şi a ta.dar degeaba. Într-o zi le vei analiza pe toate şi atunci îţi vei da seama că nu am ţinut la tine aşa de puţin cum crezi tu.
A fost o plăcere că am fost în viaţa ta şi cu părere de rău pentru ceea ce vei simţi când vei citi aceste rânduri, însă este doar adevărul gol, goluţ. Şi cu această ocazie, promit solemn că nu voi mai scrie articole referitoare la tine, nu voi mai încerca să te motivez sau să te încurajez, niciodată. Consider că în tot timpul nostru am făcut tot ceea ce am putut şi din câte mi-am dat seama, nu am reuşit. În concluzie, nu am fost omul potrivit
Adio!..

 
2 comentarii

Scris de pe Mai 1, 2015 în Cuvinte Din Suflet

 

2 responses to “Cand Viata Intalneste Dezamagirea

  1. Fantana

    Mai 5, 2015 at 11:01 am

    real? sau…

     
  2. Dariuss

    Mai 5, 2015 at 11:02 am

    Foarte Real

     

Lasă un răspuns

 
