RSS

Langa Tine

21 Apr

Tu nu ma uita
Tu nu ma uita
Langa tine vreau sa stau
Tu nu ma uita
Langa tine vreau sa stau

Am ajuns din nou acasa, ma-ntrebam pe unde esti
Astazi, si mai mult ca ieri, vreau sa-ti spun ca imi lipsesti
Mai trag un fum, sa pot uita
Dar inca simt parfumul tau pe perna mea

Incerc sa aflu cum sa uit cand esti departe
Dar cum sa nu mai simti nu te invata nicio carte
As vrea sa dorm, dar nu imi vine
Ca ochii care nu se vad se uita la tine

fiecareOriunde ma duc, nu ma uita
Tine-mi un loc in inima ta
Langa tine vreau sa stau
Langa tine vreau sa stau

Oriunde ma duc, nu ma uita
Tine-mi un loc in inima ta
Langa tine vreau sa stau
Langa tine vreau sa stau

Iar sunt pe drum si dorul ma apasa
Cand tre’ s-ajung la tine, e lung drumul spre casa
Acum ma trec toate sentimentele
Ca la radio canta despre noi mai toate piesele

Si te mai sun, n-am somn, n-am stare
Parca nici timpul nu mai vrea sa zboare
Ma-ntorc la tine, cu siguranta
Ca ce avem noi, altii cauta o viata

Oriunde ma duc, nu ma uita
Tine-mi un loc in inima ta
Langa tine vreau sa stau
Langa tine vreau sa stau

Oriunde ma duc, nu ma uita
Tine-mi un loc in inima ta
Langa tine vreau sa stau
Langa tine vreau sa stau285608_477487292291943_602534035_n

 
2 comentarii

Scris de pe Aprilie 21, 2015 în Cuvinte Din Suflet

 

2 responses to “Langa Tine

  1. Fantana

    Aprilie 21, 2015 at 11:39 am

    „Incerc sa aflu cum sa uit…” – f. fain…

     
  2. Dariuss

    Aprilie 21, 2015 at 12:49 pm

    Si tu?..

     

Lasă un răspuns

 
