RSS

M-am Saturat

14 Apr

imtiredM-am saturat sa-ti simt umbra langa mine degeaba, sa-ti fie gandul plecat prea departe, iar trupul lasat… amanet in bratele mele, stiind ca-i in paza!..

M-am saturat sa incerc sa descopar ce-ti macina mintea, ce te framanta intr-atata incat sa te rupi cu totul de lume… ca sa zbori de pe pamant!..

Am obosit sa te vreau pentru mine, am obosit sa ascult, sa masor, sa pricep, am obosit sa trec cu vederea, sa iert ce ma doare profund, sa uit ca nu e iubire de suflet la mijloc, am obosit sa ma mint zi de zi, am obosit sa te cred si sa sper ca poate maine e ziua cea mare, ca ai sa-ti dai seama de lucruri ce trec pentru tine… de vreme… de mine!..

M-am saturat de afectiune cu gramul, de imbratisari imaginare, m-am saturat de haos si ezitari, de rezervari in visare, m-am saturat de lupte cu soarta, de lucruri ce zac fara sa fi fost vreodata zise, de intrebari care nu-si vor gasi niciodata raspunsul, m-am saturat sa ma rog, sa-mi doresc…

M-am saturat sa cer sa mai simt ce-am trait langa tine, m-am saturat sa ma tem de reactii la vorbe…

M-am saturat sa ma mint,sa fiu doar aroma ce naste instincte, sa fiu catifea pentru palmele tale, sa fiu foc ce transpira lipit de trupul tau…

M-am saturat de trait ca in filme cu aparente si amagiri, sa tanjesc pentru o noapte, pe care firesc ar fi fost s-o primesc..,

M-am saturat sa nasc vise pe care nu le poti accepta nicio clipa…

M-am saturat sa fiu bland, sa accept orice, sa plec fruntea adesea ca si cum mi-ar fi rusine de mine, sa tac chiar de doare…

Nu am putere sa sper ca-mi vei da intr-o zi ce mi se cuvine, nu vreau sa vad cum se stinge iubirea din sufletul meu si raman fara vlaga…

M-am saturat sa explic tuturor povestea numita iubire…

M-am saturat sa vorbesc despre tine …fara tine…

M-am saturat …de aceea azi iti spun

Hotaraste-te

 
Scrie un comentariu

Scris de pe Aprilie 14, 2015 în Cuvinte Din Suflet

 

Lasă un răspuns

 
