RSS

Poti Sa-mi Spui Cum Arata Fericirea?

04 Apr

Te-ai intrebat vreodata cum arata fericirea? Ai incercat sa te uiti in jur, ai incercat sa o cauti?

Nu, nu o cauta in multimi, nu sunt prea mari sanse sa o gasesti acolo. In general, acolo unde exista multimi, exista si nemultumiri.

Si totusi, cum arata fericirea?

Da, stiu ca-mi vei spune ca fericirea nu poate fi descrisa pentru ca este o stare de spirit.

Corect, chiar este o stare de spirit! Tocmai de aia poate fi descrisa :)) Pentru ca omul fericit radiaza!

Il recunosti din 1000. El nu are nevoie nici de masini scumpe, nici de haine de mega-firma, nici de bani, nici de nimic.

In viziunea mea, omul fericit stie sa savureze lucrurile frumoase, lucrurile simple, micile placeri de zi cu zi si face asta pentru ca a cunoscut pacea interioara.

Vreti sa vedeti cum arata fericirea?

Eu spun ca arata fix asafa1

Dupa ce am vazut poza asta m-am linistit. Au disparut toate grijile, toate supararile, toate neajunsurile.

Da, cu riscul de a fi injurat o sa o spun – fericirea este simpla!

Ea nu are nevoie de briz-briz-uri pentru a exista.

Iar poza de mai sus demonstreaza asta cu varf si indesat.

P.S.: Va provoc sa incercati sa imortalizati fericirea atunci cand o vedeti.

Eu refuz sa cred ca viata e de rahat, ca este naspa si ca FERiCIREA  nu exista.

 
Un comentariu

Scris de pe Aprilie 4, 2015 în Socio Politic

 

One response to “Poti Sa-mi Spui Cum Arata Fericirea?

  1. Fantana

    Aprilie 5, 2015 at 5:43 pm

    eu uite ca refuz sa o imortalizez…

     

Lasă un răspuns

 
