RSS

Ghici Ce-mi Place La Tine..?

27 Ian

cuplu-pat_3baa91bf03_952b5a0d33Imi place cand esti langa mine si  ma tii de mana cand mergem pe strada …. Mi-ar place sa avem amintiri in toate parcurile din Bucuresti…. Imi place ca  numai gandindu-ma la tine pot asterne cu usurinta pe hartie si suflet ,sentimente  pe care nu le inteleg dar care ma fac fericit….Imi place ca numai tu poti sa ma saruti fara sa ma atingi…..Imi place ca radem la aceleasi glume…Imi place ca e suficient sa ma uit in ochii tai ca sa inteleg tot….Imi place ca sunt pe “lista ta de prioritati” , ca trece “azi” , si pentru “maine” ne facem planuri impreuna….Imi place cand ma trezesc langa tine dimineata si ador sa adormim impreuna in patul mare , cu jaluzelele trase….Imi place cand sorbim amandoi dintr-un pahar de vin rosu si ne privim in ochi…Imi place ca’mi zici “Baby”…. Si totul se trasforma intr-un Love Story etern

 
Scrie un comentariu

Scris de pe Ianuarie 27, 2015 în Cuvinte Din Suflet

 

Lasă un răspuns

 
