RSS

Rece ca decembrie

02 Dec
Craiasa_zapezilor_by_DeCORinASON

Tu de viță nobilă
Eu, un vagabond
Destul de capabilă
Să te descurci cu un domn

Spuneai că-ți place cum sunt eu
Da’ mă vrei mai periculos
Eu mă schimbam pentru tine
Până mi-ai spus “Nu te mai recunosc”

Și știu, tu nu știi să iubești
Te-aș mai citi, da’ n-am timp de povești
Aștept să vină mai, dar mai e, așa că plec
Rece ca decembrie, tu mă faci să cred că

Degeaba-ți dau eu dragostea
Ești rece ca decembrie
Că o consumi prea repede
Ești rece ca decembrie

Soare să fiu, să te iubesc
Stiu că tot nu te topesc
Degeaba iți dau eu dragoste
Ești rece ca decembrie

Eram pe la liceu
Ai apărut în drumul meu
Te conduceam la troleu
Până când ți-ai luat coupe-u

Da’ poate c-am greșit
Dar de ce mă văd silit s-o recunosc la infinit
Da’ poate n-am greșit
Si, cumva, ce s-a intâmplat, a fost menit

Știu, tu nu știi să iubești
Te-aș mai citi, da’ n-am timp de povești
Aștept să vină mai, dar mai e, așa că plec
Rece ca decembrie, tu mă faci să cred că

Degeaba-ți dau eu dragostea
Ești rece ca decembrie
Că o consumi prea repede
Ești rece ca decembrie

Soare să fiu, să te iubesc
Știu că tot nu te topesc
Degeaba iți dau eu dragoste
Ești rece ca decembrie

Fulgi de zăpadă
Acoperă sufletul tău
Și lasă-i să cadă
Eu am drumul meu

Degeaba-ți dau eu dragostea
Ești rece ca decembrie
Că o consumi prea repede
Ești rece ca decembrie

Soare să fiu să te iubesc
Stiu că tot nu te topesc
Degeaba iți dau eu dragoste
Ești rece ca decembrie

 
Scrie un comentariu

Scris de pe Decembrie 2, 2014 în Cuvinte Din Suflet

 

Lasă un răspuns

 
