RSS

16-Noiembirie-2014…Ziua în care propaganda a dat un rateu

19 Noi

Știți cum funcționează o mașinărie de propagandă bine unsă? Propagă frică, mizerie și ură. În primul rând te înstrăinează de cel care are idei diferite de ale tale, îl transformă în dușman, apoi îl dezumanizează. Cam aici au greșit cei de la PSD: au aplicat metode de manipulare vechi de pe vremea celui de-al doilea război mondial (remember Stalin?) într-o eră în care oricine nu are capul pe umeri degeaba poate verifica ușor informațiile catalogate ca fiind senzaționale.
Klaus Iohannis nu a fost întâmplător votat de cei tineri și cei din mid-upper class (și aici mă refer la păturile sociale care au ajuns sus pe bune), a venit cu un discurs nou, cu o imagine de politician serios, dar și cu o foarte mare doză de bun simț, cum numai unii dintre cei mai aleși ardeleni au.
De ce nu au preferat acești tineri pe cel mai tânăr președinte al României? Păi este destul de greu să vinzi un politician arogant și greoi unora care trăiesc într-o eră a informației în care o știre expiră în maxim o oră. În al doilea rând, pentru PSD îi e greu să se reinventeze prin lansări de „tip american” când oamenii sunt aduși acolo cu autocarele pentru 50 de ron sau când pe tablele ideologiei lor stau scrise niște litere chinezești pe fond roșu.
Pe scurt, Ponta trebuia să treacă prin aceste alegeri ca peștele prin apă. El o fi încercat să înoate, dar nu poți face acest lucru având legate de gât, ca niște pietre prostia Olguței, Firei și a lui Corlățean.
Partidul acesta a făcut foarte multe rele în timpul luptei cu un alt mare rău, Băsescu. Unul dintre ele a fost construirea unui imens aparat propagandistic cu idei care au dat roade până la un anumit punct. Da in acest an am fost pe rând: uslaș, nazist, băsist
Am trecut peste toate acestea și am contruibuit cu puțin alături de mulți alții mai puternici sau mai puțin puternici decât mine la un rezultat care, credem noi, arată mai bine în ochii UE și ai investitorilor de care avem foarte mare nevoie.
Este greu pentru că avem sub noi o țară aproape pustiită și o presă care nu știe încotro să o apuce, nici pe plan economic, dar nici politic.
Într-o era în care politicienii au dresat „câinele de pază al democrației”, rolul nostru este tot mai important. La aceste alegeri, mulți dintre cei din diaspora au făcut citizenship journalism fără să știe ce înseamnă acest lucru. Am spus-o din totdeauna, Social Media oferă oricui are ceva interesant de spus un rol activ.

 
Scrie un comentariu

Scris de pe Noiembrie 19, 2014 în S, Socio Politic

 

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

 
%d blogeri au apreciat asta: