RSS

Sunt Pierdut Intr-o Lume Pustie

03 Mai

526578_553290344711637_974208205_nSunt pierdut intr-o lume pustie si rece, te caut de atata timp si sunt la capatul puterilor, nu-mi doresc decat un coltisor caldut care sa ma ocroteasca si sa ma alinte, te rog, te rog, deschide-ti inima!…Maine vei regreta ca azi mi-ai spus adio si ma vei cauta,crezand ca eu inca te astept.. .vei cauta disperata sa-mi gasesti iubirea , insa doar cand ma vei gasi vei realiza ca ai cautat ceva ce a murit de mult….Vei plange atunci cum am plans si eu , dar va fi prea tarziu

**********************************************************

Ai castigat sau ai pierdut?…Nu te oprii din drumul inceput. LUPTA!!! …Sperand ca intr-o zi tot ce doresti se va-nplinii….. Regreta doar timpul pierdut tot ce puteai sa faci si na-i facut!….Daca intr-o zi iti vine sa plangi, cauta-ma… Nu promit sa te fac sa razi dar pot sa sufar alaturi de tine… Daca intr-o zi iti vine sa fugi, cauta-ma… Nu promit ca o sa te opresc, dar pot sa fug cu tine… Daca intr-o zi nu ai chef sa asculti pe nimeni, cauta-ma… Promit sa tac oricat vrei tu… Daca intr-o zi ma cauti si nu raspund… Vin-o repede sa ma vezi, poate eu am nevoie de tine…Dar vei incerca sa ma uiti, ca si uitarea e o lege…Vei incerca sa o faci doar din orgoliu…Si-abia atunci vei intelege,…Ca tot ce a fost si tot ce am facut amdoi au fost greseli ce ne-au adus aici !!!…De-ar fi sa mor din propria vointa ,as vrea ca  tu sa implinesti unica si mica mea dorinta… Sa nu uiti ca te-am iubit, candva si eu…Si nu uita ca iubirea este ca un carbune odata stins se mai aprinde foarte greu…Faza cea mai dureroasa ca atunci cand suferi singura persoana care te poate consola e aceeasi persoana dupa care suferi…In noaptea trista ce ne desparte,de vei simtii suspine, sa nu te sperii!!!… E dorul meu ce vine sa doarma langa tine!!!..Te rog sa crezi ca a iubi , e ce-a mai mare fapta, sa o spui de mii de ori in soapta, nu stiu daca tu ma m-ai porti in gand, eu insa te port in inima adanc…Sa cred as vrea cat de putin, ca te gandesti la mine…Astazi eu ascult o melodie trista si  plang,iar tu poate esti fericita…In timp ce eu ma gandesc la tine, poate tu te gandesti la el…Si, poate ca intr-o zi iti vei aminti de mine, dar sa nu fie prea tarziu ca poate nu te mai pot ierta.

Sunt 1000 de ganduri,ce ma duc la voi mereu, fara voi totul e pustiu in sufletul meu. Si simt ca ma sting,as vrea sa va simpt iar in preajma mea zi si noapte…Sa va simt langa inima mea…Stiu ca nu ma crezi…Zambeste chiar daca zambetul tau e trist, pentru ca mai trist decit un zambet este tristetea de nu a putea zambii…Lacrimile sunt bucati din inima ce declara Dragostea…In genunchi ma puneam si de tine ma rugam, te rog nu pleca iubirea mea nu pleca din viata mea si lasa-mi macar un pic din inima ta sa simt si eu ca mai am pe cineva…Cea mai trista zi din viata mea, este cand m-am trezit intr-o dimineata si voi nu mai erati acolo… Cand casa a devenit pustie si un gol imens…Mi-ai furat sufletu si ai luat cu tine totul… M-ai lasat undeva, de unde nu mai pot privi inainte…

*****************************************

Anii trec si ne leaga amintiri care nu-nseamna nimic

Acum nu ma mai ai si-mi arati ca nu m-ai iubït

******************************************

Poate maine vei regreta ca azi mi-ai spus adio si poimaine ma vei cauta,crezand ca eu inca te mai astept.. .Vei cauta disperata sa-mi gasesti iubirea , insa doar cand ma vei gasi vei realiza ca ai cautat ceva ce a murit de mult… Vei plange atunci, cum am plans si eu , dar va fi prea tarziu…Dragostea este ca un edificiu, iar piatra care sta la temelia acestuia este iubirea… Si fiecare zi care trece este inca o caramida pusa la temelia lui… Dar dintr-o singura greseala poate dintr-o vorba spusa la manie totul se poate darama… Iar atunci vei incerca sa  reconstruiesti ceea ce ai stricat dintr-o gresela

Daca m-ai fi inteles, am fi fost fericiti si toata viata mea te-as fi iubit.

Acum ca suntem desparti…Da…

Vreau sa sti ca nu-ti mai port ura si iti doresc tot ce mai bun in viata.

Tu esti singura care a stiut sa ma invete sa iubesc cu adevarat o femeie…Am intalint un INGER…Ce mi-a soptit sperante… L-am privit orbit… L-am atins visand… L-am parasit plangand.

*********************************************************************************************************************

 
Scrie un comentariu

Scris de pe Mai 3, 2013 în Cuvinte Din Suflet

 

Lasă un răspuns

 
