RSS

Pasiune In Doi

03 Mai

408715_474198712620801_808197604_nE minunat sa te simt in inima mea, cat de norocos sunt ca faci parte din viata mea … Atunci cand simt dor de tine stiu ca esti tot timpul cu mine, chiar si cand sunt multe drumuri si kilometri intre noi …. Niciodata nu mi-a fost dor de tine pentru ca te am in gandurile mele tot timpul ; te am in inima mea neincetat, tu-mi esti hrana sufletului meu si aerul ce imi intra in plamani elemente fara de care n-am cum sa traiesc, prezenta iubirii tale nu ma paraseste nici o clipa si ma face sa traiesc, sa respir aerul acestei lumi cu o senzatie nelumeasca de implinire si fericire … Nu voi putea multumii niciodata indeajuns sortii sau lui Dumnezeu pentru ca mi te-a adus in viata mea…Regrete am doar la timpul trecut,si regret ca nu te-am intalnit chiar mai devreme… Dar dragostea ta mi-a descoperit un mare secret, un sarut dulce, o imbratisare pasionala, o noapte de dragoste, practic cand traiesc clipa impreuna cu tine timpul dispare … Traind alaturi de tine am gustat din fructul dulce al pasiuni , si il pot gusta in orice moment cand esti langa mine…Tu esti tot ce mi-as fi putut dorii … Nu esti perfecta … Nu sunt perfect … Dar ne iubim cu adevarat asa imi spune inima….De aceea am simt nevoia sa-ti daruiesc dragoste mea si inima mea si tot ce tine de ea  toate sunt pentru tine,pentru cea mai minunata femeie….Sa nu uiti nici o secunda de iubirea pe care ti-o port, sa nu uiti niciodata ca pentru mine tu esti totul si am sa te tratez ca atare… Daca as putea toate poeziile de dragoste din lume ti l-as dedica pentru a intelege cat de mult te iubesc.

I’Love You…B.A.

.A iubi inseamna a inceta sa traiesti pentru tine, a face ca toate sentimentele omenesti, teama, speranta, durerea, bucuria, placerea sa nu depinda decat de o singura fiinta; inseamna a te cufunda in infinit, a nu gasi nici o limita simtirii, a-ti inchina viata unei fiinte in asa fel incat sa nu traiesti si sa nu gandesti decat pentru a o face fericita; a turna maretie in injosire, a gasi alinare in lacrimi indurerate, placere in suferinta si suferinta in placere; adica a intruni in sine toate contradictiile!”

 
Scrie un comentariu

Scris de pe Mai 3, 2013 în Cuvinte Din Suflet

 

Lasă un răspuns

 
