RSS

Iata Ca A Rasarit Si Soarele

03 Mai

love-adorable-water-art-Favim.com-468947Si iata ca a rasarit iar soarele pe straduta mea…. Straduta mea a fost innorata prea mult timp, si datorita celor intamplate in viata mea i-mi pierdusem speranta…Totul a venit pe neasteptate. ..Nu am stat nici o secunda sa ma gandesc, dar daca nu este ea asa cum vreau eu…Si totusi am realizat ca usor ,usor reusesc sa-i descopar calitatile si defectele, este ca o carte deschisa pentru mine ce o citeam fila cu fila …Si am spus OK..Nimeni nu este perfect…Imi place cand rade,i-i ador zambetul si vocea ei calda cand imi zice :Neata Iubire!… Ador sa ma trezesc langa ea cand suntem impreuna, sa-i aud respiratia, sa-i simt pielea pe pielea mea si sa ii simt mirosul de care nu ma satur… Langa ea am invatat sa fiu iar mai calm mai  bun, mai iubitor si mai fericit….Datorita ei am reinvatat sa privesc doar partile frumoase ale unui om, am invatat sa inving orice, sa-mi depasesc limite…Imi place ca are incredere in mine, ma respecta pentru ca o sustin in ceea ce face si ca ii sunt alaturi….Cu ea rad mai des, cu ea as merge oriunde, inima mea nu se poate dezlipi de a ei si viata mea a renascut odata ce a intalnit-o pe a ei…Imi place sa o sarut pe buzitele ei minunate, sa o alint in bratele mele si sa-i declar infinita dragoste… Imi place cand e curiosa si cand se dezgoleste in fata mea…Imi place cand imi spune…Langa tine ma simpt unica, ma simpt femeie si viitoare mama…Langa ea nimic nu este greu, totul vine de la sine si trecutul dureros il arunc intr-un sertar…Langa ea fiecare zi atunci cand suntem impreuna este diferita si speciala, ziua ploioasa este cea mai minunata, iar cea insorita este brilianta…O ador pentru ca nu ii este teama sa planga atunci cand simte….O ador pentru ca stie sa-mi dea libertate atunci cand am nevoie…Pentru mine ea este totul, iar viata este si mai minunata de cand am cunoscuto…Ador fiecare minut petrecut langa ea si imi este dor de ea in fiecare clipa in care nu este langa mine…Miile de minute langa ea mi-au dat energia de care am nevoie pentru a merge inainte, veselia care ma invadeaza, speranta ca totul va fi si mai frumos…Ador noptile in care ne soptim “te iubesc” in timp ce suntem imbratisati si ne iubim…Imi place sa o privesc atunci cand doarme si i-i sarut mana cand vreau sa-i declar iubirea mea…Ador ca nu se supara usor si este intelegatoare…Imi place cand se poarta ca un copil si cand se entuziasmeaza…Descopar cu fiecare zi ca in sufletul meu nu mai incape atata dorinta de a fi langa ea si aproape ca imi vine sa urlu de fericire ca viata a fost atat de darnica cu mine si mi-a adus langa mine o comoara, de care voi avea mare grija sa nu o pierd. Iti multumesc Doamne ca te-ai gandit si la mine si mi-ai trimis ingerul vietii….Te iubesc Iubirea Mea pentru tot ce reprezinti in viata mea si pentru tot ce ai facut pentru noi…Te-am iubit, te iubesc si te voi iubii!!!

I’Love You B.A.

 
Scrie un comentariu

Scris de pe Mai 3, 2013 în Cuvinte Din Suflet

 

Lasă un răspuns

 
